Dagens

2009-04-20 / 16:35:13
Somnade på soffan en timme, nu känner jag mig bättre. Gjorde en god middag med kyckling, pasta och currysås och nu väntar vi bara på att moster lillemor ska komma. Hon ska bo hos oss i veckan och vi ska åka och handla innan träningen klockan 19. Vi ska på spinning ikväll, hoppas att det kommer funka bra trots att min energi är på noll.

Här får ni dagens, rätt dålig bild men jag orkar inte ta om den :) Jag har på mig jeans med dragkedja vid foten från H&M, svart topp med knyt i ryggen från Vero moda,guldhalsband -18-årspresent

Kommentarer
Postat av: Dessi

Haha, nä det var som inte det. ;) Du, förresten, har du möjligtvis kvar min sjal som jag glömde hos dig kvällen då coctailpartyt var? Har totalt glömt bort det tidigare. :P

2009-04-20 @ 19:23:34
URL: http://dfredriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: