Keep smiling, keep shining

2009-04-22 / 21:39:03

Jag råkade vrida till lite i mitt knä under träningen ikväll, gjorde så extremt ont så fort jag böjde på benet sedan så jag kunde inte göra vissa övningar ordentligt. Körde extra hårt på armar,bröst och mage istället! Ska strax gå och plocka undan i mitt rum, vi ska nämligen ha ännu en lägenhetsvisning imorgon.

Måste även säga att min telefon håller på att lägga av, så om ni försöker få tag på mig så kan det bli lite svårt eftersom den krånglar så mycket och jag kan inte se om någon har ringt. Smsa eller något så ringer jag upp. Dags för en ny mobil antar jag!

 


Kommentarer
Postat av: Dessi

Men du va härligt, då ska jag nog försöka ta mig iväg och hämta den i helgen om dina föräldrar eller någon finns hemma. :)

2009-04-22 @ 22:24:54
URL: http://dfredriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: