Inspiration

2009-04-20 / 11:45:12
Man blir så inspirerad när man går omkring och bara tittar på stan. Jag vet exakt hur jag vill se ut i sommar. Virkade hårband, pasteller, beige, vitt, mockasiner, fransväska, randigt, chinos, slitna jeansshorts, höga klackar och lockigt hår. Frågan är bara hur jag ska ha råd?

Jag kom hem med ett plagg iaf. Tröjan var superskön, den är lite längre så man kan både ha den till jeans och till leggings.  Visste inte vilken av färgerna jag skulle ta först, men det blev enkelt för mig eftersom den blå/vit randiga inte fanns kvar i min storlek. Fin va?

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: