Lip injection

2009-04-23 / 22:01:39
Tog min joggingtur nere på strandpromenaden. Joggade bort mot båthamnen och tillbaka, det tog ungefär 30 minuter och jag blev så glad att jag verkligen märkte hur mycket bättre min kondition har blivit! 
 
Nu längtar jag bara hem till han som är min, skulle egentligen gå på middag tillsammans med honom på brandstationen imorgon men min buss är så sen hem till Åsele, vill ju helst inte springa in på en middag 1 timme efter den börjat. Istället ska jag på middag som min pappa ska bjuda på. Det kommer nog bli en helmysig helg!

Har suttit och tittat runt lite på Eleven. Funderar på att köpa den här lip plumpern från Too faced. Har haft den en gång tidigare men det tappade jag bort. Den fungerar verkligen, det pirrar i läpparna och sen blir läpparna synligt större. Så den rekommenderar jag verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: