Lördag

2009-04-04 / 11:30:52
Efter Talang igår så hade vi tänkt se Fight Club. Men jag var så nära att somna i soffan så vi gick och la oss istället! Vaknade vid fyra inatt och var hur orolig som helst vilket ledde till något riktigt kul, haha. Idag kan jag inte annat än att skratta åt mitt galna upptåg!

Idag ska vi nog bara ta det lugnt. Vi får se vad vi hittar på..

Den hemmalagade middagen som jag hade lovat gjorde jag självklart. Kasslergryta med curry och paprika tillsammans med ris. Det var riktigt populärt :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

SAKNAR DEJ....



Ska ni följa med ut på påsk tors eller fre till lakasjö. Å i så fall vad ska vi ha med oss för gott!!!!!!!!!!! FÖRSLAG TACK.KRAMAR

2009-04-04 @ 13:11:14
Postat av: Malin

Ja, fredag kan vi följa, jag är ju i Umeå på torsdag! :) Klämmackor, korv och godis ;) KRAM

2009-04-05 @ 11:08:05
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: