No stress

2009-04-01 / 14:48:58
I don't wanna work today, maybe I just wanna stay. Just take it easy cause there's no stress..
Så känner jag verkligen idag. Vill bara ligga i soffan, äta kanelbullar och choklad. Är så sötsugen och trött!

Jag hittade föresten ett par skor jag skulle kunna tänka mig ha på studenten. Vet bara inte om jag ska ta de bruna eller svarta? Vad tror ni blir bäst tillsammans med en kritvit klänning?

Skulle verkligen vilja ha en balkong här så man kan sitta ute och njuta av det fina vädret :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, ser ut som jag är döförbannad!!! Vi har varit på krogen nu, måste snabbt hoppa isäng, börjar 8 imorgon. Pussgonatt

2009-04-01 @ 23:22:16
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: