Dagens outfit

2009-04-21 / 19:20:47
Boxningen var riktigt rolig idag, som vanligt så brister vi ut i världens skrattattack och sen måste jag verkligen koncentrera mig på det jag gör för att inte brista ut i ett gapskratt igen, det blir ju trots allt lite pinsamt. Efter träningen gick jag på Suntan och solade, tänkte göra det lite innan vi åker så jag inte lyser upp hela stranden, haha!

Innan jag sätter igång med skolarbetet så tänkte jag lägga in dagens outfit. Idag är hela jag klädd i H&M. Randig tröja från Organic Cotton, lång svart kofta från divided.

Kommentarer
Postat av: Terese

Älskar att träna med dig malin! det blir så mycket roligare :). hihi. Kram

2009-04-21 @ 20:23:48
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: Emma

Du vet väl att om man solar solarium regelbundet ökar risken för malignt melanom markant eftersom att man utsätter 100 % av kroppen för skadliga strålar. Så snyggt är det inte att vara brun när man riskerar cancer.

2009-04-22 @ 13:46:01
Postat av: Malin

Svar: Självklart är jag medveten om att riskerna ökar när man solar ofta eller när man solar regelbundet! Därför solar jag inte heller speciellt ofta, max 3-4 gånger per år. Bäst är ju självklart att inte sola solarium alls :)

2009-04-22 @ 17:55:22
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: