Todays look

2009-04-06 / 16:24:56
Den här dagen visar sig bli mer och mer seg. Ska försöka tvinga mig själv på spinningen ikväll. Är egentligen inte alls taggad på träning, speciellt inte då Terese är sjuk och inte kan följa. Just nu så ser jag bara fram emot att få komma hem, duschväggen hemma är nämligen klar. Då ska ni få några nytagna bilder på huset, det var ju ett bra tag sen nu! Vet ju att många vill se :) 

Det är extremt svårt att ta dagens utan hjälp, självutlösaren är trixig haha! Men jag försökte iaf så här har ni den!
Jag har på mig svarta jeansleggings från MQ, svart linne från H&M och rutig skjorta från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin skjorta :)

2009-04-06 @ 19:31:41
Postat av: Malin

Anonym: tack :)

2009-04-06 @ 22:09:26
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: