Söndagen 26/4

2009-04-26 / 12:31:56
Idag jobbar jag mellan klockan 10-18 och konstigt nog var jag superpigg imorse när klockan ringde även fast det blev rätt sent igår. Vädret är helt underbart, ska nog sätta mig ute i solen snart och bara njuta av värmen. Åker inte till Umeå ikväll för ovanlighetens skull utan jag åker imorgon eftersom jag ska låna mammas bil i veckan. Sofie följer imorgon också så det ska bli riktigt skönt med sällskap!

Helt galet att det bara är 4 skoldagar kvar tills vi åker!! Måste bara gå och ta min andra vaccinations spruta i veckan, sen är jag redo att åka.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 16:48:01
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: