Onsdag

2009-04-08 / 15:37:08
Jag är så himla irriterad idag. På slutet av skoldagen så kände jag riktigt hur mycket energi jag tappade bara genom att vara inom skolans väggar, ville bara hem och lägga mig. Hade mitt möte med syon idag och det hjälpte mig inte åt något håll. Kändes mest som att hon var negativ, både till möjligheten att få jobb efter gymnasiet och till de utbildningar jag skulle kunna tänka mig att gå. Jag gick därifrån frustrerad och deppad men såklart så låter jag inte mina drömmar gå på grund av en persons åsikter. Då får jag ha lite vassa armbågar, jag klarar mig nog! Jag hatar när folk förminskar mina tankar och drömmar, de är ju trots allt mina.

Kommentarer
Postat av: Terese

jag tror på dig Malla! :D :D

Lycka till på BPn ikväll, jag skulle också vilja köra järnet. Pumpa för mig också! Puss

2009-04-08 @ 17:17:19
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: Ann

Frustrerande när SYO:n inte kan hjälpa, det är ju ändå hennes jobb! Vilka utbildningar har du funderat på? :)

2009-04-08 @ 17:34:21
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: