Sommar och sol

2009-08-04 / 09:09:32

Jag var ledig igår så därför spenderades dagen på strandvägen i solen, åt även middag där innan vi bestämde oss för att åka och fiska. Vi tog även med oss Sanna och Jimmy. Jag fick endast två små aborrar och  de andra fick väl inte speciellt mycket mer än så de heller. Efter fisket åkte vi till berget igen där vi plockade jordgubbar i S & Js jordgubbsland. Jag tog med mig en hel låda hem för de var så jäkla goda.

Idag så jobbar jag fram till klockan 16 och efter det så hoppas jag på att vi får hämta vår Bmw på verkstan då den varit trasig i flera veckor nu och det blir lite komplicerat att bara ha den gamla saaben då vi är två och då vi bor där vi bor.


Jag och Jenny på studenten

Kommentarer
Postat av: jenny

jag väntar fortfarande på de där bilderna malinken! ;D

2009-08-04 @ 16:32:47
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: