Dagen efter

2009-12-26 / 11:44:43

Juldagen var lika rolig som jag trodde den skulle bli. Vi samlades hos Terese innan och gick sedan till Jessica och där var vi ända fram tills vi skulle på Wärsan. Mina fötter mår inte så bra idag då vi dansade så mycket igår så att det bokstavligen kändes som att fötterna hade gått av. Fick även reda ut en del saker med någon, jag var bara så himla glad att det efter så många år känns bra igen. Allting blev plötsligt så mycket enklare på något vis :) 

Vi stannade till stängning och sedan åkte jag bil hem, så otroligt skönt att slippa gå. Tack till alla fina människor som gjorde min kväll så bra. Jag börjar jobba ikväll och hinner nog inte lägga ut några bilder förns senare men jag lovar att de kommer så fort som möjligt..

Jag hade på mig leggings från Rare Fashion, klänning med markerade axlar från Bik Bok, halsband från Kapp Ahl, Skor från Bianco och väska från Gina Tricot.




Kommentarer
Postat av: Edrick

Du måste ju lägga ut dagens med mig och dig? ;)

2009-12-26 @ 14:30:31
Postat av: Matilda

Du får jätte fin igår! Hoppas du hade en trevlig kväll! :)

2009-12-26 @ 20:11:57
URL: http://matthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: