Christmasday

2009-12-25 / 10:02:29

Julafton igår var underbar. Vi åt mat, fika och godis och jag fick massa fina julklappar. Bland annat smink, massa heminredning och fina budskapstavlor. Ska försöka fota allt senare! Efter att vi hade öppnat alla klappar så sjöng vi karaoke och spelade Wii fit. Jag har till och med lite träningsvärk idag. När vi senare lekte viskningsleken så skrattade jag tills tårarna rann. Det var tråkigt att min syster inte kunde vara där men vi pratade på telefon och jag är himla avundsjuk på en av julklapparna hon hade fått.

Här är vad jag hade på mig igår. Mina strumpbyxor blev jätteglansiga på bild, himla fult. Men äsch, det får ni stå ut med. Klänningen kommer från Bik Bok och skorna från Bianco.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: