En fredag i Umeå

2009-12-04 / 15:36:00
Jag bestämde mig sent igår för att åka till Umeå och julhandla idag. Så tidigt imorse åkte jag, faktiskt helt ensam men det brukar ju gå fortast då. Jag har nu köpt alla julklappar förutom en enda. Och gud så skönt det känns. Dessutom fick jag med mig lite saker till mig själv. Jag hade lovat mig själv att köpa något med färg och jag tyckte jag lyckades rätt bra. Det blev bland annat ett rött fodral med rynkärmar och ett blått fodral med fina detaljer. Jag är nu i klädväg redo för julafton, juldag och nyår. Är himla nöjd med min dag..

Just nu väntar jag bara på att Robin ska sluta stapla ved och komma in och se vilka fina julgransprydnader jag köpt till vår kommande julgran.

Kommentarer
Postat av: Mina Marina

Jag såg dig när du körde föbi oss, hihi :) Kraam Marina

2009-12-07 @ 19:40:45
URL: http://minamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: