Gott nytt år i förskott

2009-12-28 / 22:09:32

Sitter här nu och skulle försöka sammanfatta mitt år för er. Men gud vad det är svårt att sätta ord på allt som hänt, alla underbara minnen. För mig har det varit en fint år och jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv. Jag tror att jag tagit vettiga beslut och det känns i kroppen och i hjärtat. Jag mår så bra! Jag har hela världen framför mina fötter. Jag ska försöka uppfylla någon av mina drömmar under 2010. Kanske ska det bli mitt nyårlöfte, vem vet.

Imorgon åker vi upp till fjället vid halv 10. Sofie har fått jobb i sista sekund så tyvärr firar vi nästan alla på olika håll i år. Jag, Sanna och Hanna håller ihop uppe i Kittelfjäll och jag tror det blir toppen och er andra kommer jag såklart sakna. På vägen upp stannar vi i Vilhelmina och handlar plus att jag och Sanna ska solduscha. Hoppas på en jämn och fin brunfärg.

Hoppas ni får ett gott nytt år, en god nyårsmiddag, att ni får skratta med era nära och kära och att ni får en nyårskyss på tolvslaget. Här får ni en stor av mig, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tråkigt vi inte kan följa med :( men då får vi ha ett hej dundrande party nästa år istället :) Kram på dig!

2009-12-29 @ 23:21:13
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: