High Heels

2009-12-07 / 10:32:33

Jag var så arg igår när jag skulle gå och lägga mig att det var omöjligt att somna. Är så irriterad på mig själv och hur slarvig jag är. Det är helt klart inte värt all tid av letande, den panik jag får av att inte hitta det jag behöver och sedan irritationen. Fan!

Så jag tänkte att jag skulle visa något som jag aldrig skulle slarva bort, mina favorit heels av de skor som jag köpt i år. Jag älskar skor! Läser ofta kortet jag fick av Henrik och Petra på studenten. Där de önskade mig all lycka i livet, och massa skor. Det tycker jag var fint! Haha!




1. Nitstövletter från Bianco
2. Höga heels med platå från Scorett
3. Lårhöga stövlar Don Donna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: