Julklappstips

2009-12-15 / 10:19:47
Idag jobbar jag fram till klockan 16 och sen ska jag ta en myskväll, har lovat någon timme av bara kramtid med Robin och sedan ska jag nog träffa mina vänner, eller de ska komma till mig och hälsa på om allt blir som jag vill :)

Tänkte dela med mig lite av några julklappstips. Själv har jag önskat mig inredningsprylar och ett presentkort på Face i Umeå eftersom jag gärna vill testa någon typ av ansiktsbehandling eller kroppsbehandling. Sen gillar jag även små presentförpackningar med produkter eller annat smått och gott som finns på de flesta affärer nu innan jul. Dessa förpackningar med trosor från Hanky Panky är en fin julklapp tycker jag. Finns på Nelly.com




(klicka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: