Make up store

2009-12-21 / 21:43:10

Har spenderat kvällen med Terese, en promenad och sedan massa fjant i hennes webcam. Nu ska jag äta en macka som Robin har bakat. Så gott, jag är impad. Sen måste jag sova, har haft löjligt ont i huvudet idag och inget verkar hjälpa.

Här är de två produkterna jag köpte idag. Har alltid använt Isadoras kajal men nu tänkte jag testa Svart Matt från MUS och jag älskar den. Provade den direkt när jag kommer hem, den sitter som berg och nu tänker jag fortsätta med den här istället. Ögonskuggan är ett grått löst glitter som jag tror blir snyggt till fest.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud. Man är borta 6 dagar och du har ändrat design och hunnit göra en massa saker. Saknar dig! Kram

2009-12-21 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: