Åsele marknad 2009

2009-07-20 / 11:55:32
Förlåt för så dålig uppdatering, men jag är för upptagen med livet..och jag älskar det! Denna marknad har varit en av de bästa på såå många år. Jag har jobbat varje dag förutom lördag men jag har ändå hunnit med att gå ut på onsdag, torsdag och lördag. Lördagen var utan tvekan den bästa, älskade Elin ringde mig på fredagkväll och sa att hon hade en överraskning. Hon var påväg till Åsele!! Så de hängde med oss hela lördagen, hon och sara :) Vilken underbar kväll det var!

Jag hade tyvärr ingen kamera under hela marknaden. Men jag har tagit några bilder av Elin. Några outfits har jag även fått med på Robins Iphone. Ska fixa det senare tillsammans med bilderna från Torsdagen! Vårt modem blev tyvärr förstört när det var oväder och åska.




Jimmy hade köpt ett vin till Sanna som hetter CP, det hade vi rätt roligt åt.

Ännu ett bevis för att jag och Sanna var för onyktra, vi rökte som skorstenar ;P

Är verkligen helt slut på sedan helgen men mycket vila blir det inte. På torsdag tar vi bilen och åker till Piteå och PDOL för att stanna hela helgen. Jag längtar redan enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: vikkan

Åh herregud!

Ja de syns ju att man hade roligt iaf:D

2009-07-20 @ 12:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: