Igår..

2009-07-16 / 13:07:33
..var en toppenkväll! Jag har verkligen ont i fötterna idag efter allt dansande i högklackat tillsammans med Sanna och Evelina. Idag känns det skönt att jag tog det väldigt lugnt igår eftersom jag jobbar idag. Vi började kvällen på Berget där vi grillade och när killarna åkte vidare till festen som var bakom biblioteket så stannade vi tjejer och pratade med Sannas släktingar som bodde där hos dem. Vi hade riktigt trevligt och mitt humör var på topp.

Jag och Robin åkte även för att hälsa på sällskapet som har kommit från Stockholm innan vi åkte hem, 10 personer var dem i år. Eftersom de var så många så tältade de på ungdomscampingen istället för att bo hos oss. Tyckte lagomt synd om dem imorse då jag åkte förbi påväg till jobbet där de låg i ett tält i hällregnet.

Ikväll ska vi ut igen när jag slutat klockan 18, öltältet denna gång! Idag blir det inga klackar..så jag kan dansa hela natten. Helst skulle jag vilja ha ett par sandaler. Hittade ett par fina på Nelly
 (bilderna är klickbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: