Lets have some fun - this beat is sick

2009-07-26 / 10:49:49
Är hemma efter en helg i Piteå. Jag har skrattat, varit lycklig, saknat, sett på band, har inte sovit en blund och så har vi dansat som galningar. Det finns ett antal filmer på våra danser på terese kamera så vi får se om vi sätter ihop en film, sjukt roligt att se iallafall. Kan verkligen inte berätta med ord om allt som har hänt, mer än att det har varit helt galet på alla sätt och vis. 

Jag längtar tillbaka till mina tjejer, till torsdagkväll och dans på kullen till maskinen, till kyckling och fetaost picknick vid vägen, till dead by april i regnet (han som sjöng var så jäkla snygg) och till allt roligt som hände i vårt tält. Allt det andra, som att sova i tält, bajamajorna, dryga ordningsvakter och våra campinggrannar är jag glad att jag slipper..iaf för nu. Tack för en rolig helg, jag älskar er.




Resten av alla bilder kommer sedan när jag fått ordning på dem alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: