News

2009-07-01 / 18:04:04
Imorse tog jag på mig joggingsskorna och gick på jobbet, det tog ungefär en halvtimme och det var hur skönt som helst trots att det var varmt. Vi har spenderat halva dagen ute i solen tills mörka moln täckte himlen och det började regna. När jag slutade vid fyra så åkte jag och Robin hem och lagade middag och sen har vi legat i soffan fram tills nu.

Stylebystars har fått in en massa nyheter, fina ljusa sommar och party klänningar :)  Den första tyckte jag var rätt cool, inget som jag själv skulle passa i kanske, men på rätt person och med rätt accessoarer skulle den vara tokfin.


Kommentarer
Postat av: pappa

imorgon ska du och jag ut och jogga förstår att du är närvös men jag kan ju ta med mesen om jag måste bära dig hem

2009-07-01 @ 21:03:57
Postat av: Malin

Du får inte blir ledsen om jag springer ifrån dig bara ;P

2009-07-01 @ 21:19:48
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: