Öppna spisen

2009-07-09 / 13:53:38
Jag somnade sent inatt och sedan låg jag dessutom på en madrass på golvet brevid ett element som jag lyckades slå in min armbåge i inatt, både en och två och tre gånger. Nu har jag ett fint blåmärke där! Nu sitter jag bara och väntar på att Robin ska komma hem, har saknat honom så mycket.

Har ju glömt att lägga ut bilder på den öppna spisen och dessa är inte så bra kvalitet med ni ser ju ungefär hur det ser ut iallafall. Och som ni ser är den väldigt unik, haha! Men visst blev den mycket bättre när vi gjorde den grå? Nu ska bara väggordet upp som man var tvungen att vänta med två veckor efter att man målat.  

Kommentarer
Postat av: vikkan

Haha, väldigt unik, riktigt snyggt faktiskt:P

2009-07-09 @ 19:23:03
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag tycker att det blev riktigt snyggt!

Så himla mysigt med öppen spis på vintern också! :)

2009-07-10 @ 23:09:57
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: