Pics torsdagen

2009-07-27 / 18:23:39
Sitter just nu på jobbet. Jobbar mellan 16-01 ikväll :) Snodde några bilder från torsdagen i Piteå av Terese som jag tänkte att ni skulle få se..jag hade inte tagit många alls med min kamera så hon ska skicka alla bilder till mig senare, så då kanske jag kan visa fler.

Idag har jag mest varit otroligt trött. Åkte till Strandvägen och sa hejdå till Hanna innan hon skulle åka till flyget. Kommer sakna henne otroligt mycket. Sedan for jag, Robin, Jimmy och Jimmy på åselegrillen och åt lunch och sedan åkte vi ut till Jimmys stuga och tittade hur det ser ut där nu när han börjat renovera. En riktigt lugn och stillsam dag, precis en sån dag som jag behövde..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: