Söndag

2009-07-05 / 11:21:36
Igår var en riktigt rolig dag. Åt jättegod middag på strandvägen med Mamma, Pappa, Robin, Mathias och Antonia. Sedan åkte jag och Robin och träffade Jimmy och kramade om honom och sedan bestämde jag träff med Evelina och Terese. Jag kom hem från jobbet vid halv fyra inatt så jag var rätt så trött men trots det gick det bra att kliva upp imorse, jag jobbar nämligen idag också :)

Imorgon åker Robin till Härjedalen till hans pappas stuga och jag vet inte om jag har så stor lust att bo i huset själv i ett par dagar. Så jag ska nog kanske bosätta mig hemma hos mam&paps istället ett par dagar. Det kan bli mysigt!

Ha en bra söndag så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: