Umeådag

2009-07-08 / 23:39:22
Jag och Hanna är äntligen hemma efter någon timmes körning. Har haft en underbar dag tillsammans med fina vänner! Vi möttes upp vid 12 och åt en lunch i rådhusparken. Där blev vi fast i ett par timmar för att sammanfatta allt som hänt sedan vi sågs sist. Vi mötte sedan upp Henke och Petra på stan och de följde oss en sväng på olika affärer! Köpte endast en tröja idag..och jag kom fram till att jag hatar rea.

När vi vara klara på stan såg vi på bio. Baksmällan hette filmen och den rekommenderar jag verkligen. Hur rolig som helst och jag skrattade mig igenom hela filmen. Gå och se den! Efter det var klockan rätt mycket så jag kramade Elin hejdå för hon skulle cykla hem och jenny skjutsade jag upp på lassa. Känns så sorgligt att vi inte ses oftare och att de båda åker utomlands till hösten för att jobba och plugga. Men vi hinner ses mer innan dess..

Nu ska jag gå till min kära syster. Vi sover i samma rum så jag antar att vi kommer somna sent..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: