Brännbollsdag

2009-06-08 / 15:31:20
Nu är jag hemma efter en dag på mariehemsängarna och en picknick i rådhusparken. Ska ladda lite inför ikväll med kubb. Vi har även fått för oss att tälta, bara för att göra något galet. I en rondell var ett förslag, men jag är inte ens säker på att det är lagligt, haha!! Vi får se helt enkelt..

Vårt tema var "Rosa" men allt eftersom dagen gick så blev vi mer och mer frusna och var tvungna att ta på oss både det ena och det andra, så vi såg inte speciellt rosa ut tillslut. Vi förlorade 2 matcher och vann en och efteråt åkte jag på Jons pakethållare till stan där vi åt lunch.

Jenny och Sara


William och Madde



Jag och Jenny hade sytt rosa klänningar av lakan, riktigt snygga ;P





Jenny Be stukade dessutom foten i sista matchen, lagomt till studenten och allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: