Ett roligt äventyr..

2009-06-28 / 10:42:26

Igår började kvällen med att jag åkte och mötte upp Terese och Sofie på Ica för att handla till middagen. Evelina hade varit på IKEA hela dagen så hon skulle komma senare. Vi köpte allt man kan tänkas ha till Tacos och så chokladglass :) Eftersom många i sällskapet hade bränt sig så vågade vi oss inte ut i den brännande solen utan satt inne, åt och hade det mysigt.

När det hade blivit svalare ute fick vi låna Fredriks bil och så åkte vi ut på Stamsjön, sedan köpte vi godis i massor och åkte sedan hem till oss för att låna vår båt. Det slutade med att vi hoppade i en fullsatt båt istället och sedan satt vi flera timmar på sjön och bara pratade med alla som var ute med sina båtar. Det var verkligen mycket trafik på ångermanälven igårkväll! Vi var 9 stycken i den båten som vi åkte och varje gång någon rörde sig var jag rädd att någon skulle trilla i vattnet, men det gick bra som tur var! :)

Innan vi var hemma på strandvägen igen var jag rätt frusen och myggbiten så jag lånade en tröja av lillebror och sedan åkte jag hem. Idag ska vi träffas igen och ta det lungt i solen, vädret har verkligen varit kanon de senaste dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: