Hemma i tryggheten

2009-06-02 / 22:04:17
Just nu sitter jag i mina mjukiskläder hemma hos min kära mamma och pappa. Älskar att bara sitta här och mysa eftersom det händer så sällan, tänk att det var två år sedan jag flyttade hemifrån. Galet! Min mamma fyller iaf 48 år idag och hon är fortfarande den vackraste människa jag vet och den klokaste personen som jag känner. Jag är så tacksam över att ha dig i mitt liv. Hoppas du har haft en underbar dag!

Anledningen till att jag är hemma är att det är här i Åsele som jag måste fixa de sista inför balen med bil, hår m.m. Tyvärr måste jag sova utan Robin inatt eftersom jag efter att ha varit i huset på sistone fått nässelutslag av något. Vill helst inte riskera att vakna med utslag inför studenten och så hoppas jag att vi hittar vad det är som gör att jag får dem.

Hoppas att ni får en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: