Tygskor

2009-06-17 / 22:34:29
Jag och Robin har just sett "I taket lyser stjärnorna" som vi hyrde på Ica. Imorgon ska jag nog ta tag i det stora projektet att försöka få plats för alla mina kläder och saker här någonstans. Jag ska erkänna för er att jag har lite panik över att flytta in här, det är en sak att vara här ibland, en helt annan att bo här. Att bo med Robin kommer inte bli några problem, men huset...jag vet inte vars jag ska börja..

Innan jag går och lägger mig tänkte jag visa de vita tygskorna som jag köpte på Din sko i Malmö. 199 kronor kostade de, ett inte allt för dyrt pris för ett par skor man ändå kommer måsta slänga efter en sommar!

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Jag har sånna fast grå:)

Dom gick tyvärr sönder efter 1 månad, så jag fick ett par nya :)

2009-06-18 @ 19:52:24
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: