You are my inspiration

2009-06-30 / 23:43:15
Har just storgråtit till "Spårlöst" på tv4 och innan jag går och sover ska jag bara titta in för att säga godnatt. Jag jobbar dagtur imorgon och ska sedan försöka måla muren och den öppna spisen. För nu är ett väggord beställt, vilket det blev får ni helt enkelt se senare :)

Tänkte visa er lite hur vi försökt göra det lite bättre här i huset - äntligen har vi fått upp min fina spegel i hallen och mina gamla sovrumsgardiner får agera draperi tills trappen kommer upp. Nu saknas bara golv och ett fint tak + att pappa ska fixa fodret innanför dörren i veckan..

Har satt upp nya lampor i köket och sommargardiner. Lite svårt att se på bilderna men jag tycker att det blev toppen!

Ställde mina fina träkrukor i fönstret i vardagsrummet tillsammans med min fönsterlampa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blir ju jättefint!! :)

2009-07-01 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: