Shopping

2009-06-12 / 19:46:40
Vet inte riktigt vad som varit fel på mig hela dagen, började må illa imorse och hade kramper i magen hela tiden. Har gjort mitt bästa för att kunna shoppa och vara där med mamma och hanna och jag klarade av dagen och kom dessutom hem med en hel del kassar.

Jag köpte iaf en jeansjacka (som jag ääälskar!) en vit oversize topp, vita tygskor, smink, underkläder från en liten butik som hette "La leila". Imorgon kanske vi dessutom ska åka förbi Nova Lund och kolla in bland annat Topshop. Jag är jättenöjd och ska visa allt när jag kommer hem igen. En ny favoritbutik är Zara, det var toppen där! Ni som ska shoppa högklackade skor ska definitivt gå dit, jag var i skohimlen och kläderna var dessutom jättefina!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad många påsar du har handlat:) Hoppas att du blir bättre älskling. saknar dig till tusen..



Krya på dig PUSS PUSS

2009-06-14 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: