All I need is you..

2009-03-05 / 17:16:20
Idag så har jag jobbat, gör det imorgon och på lördag också och sen återvänder jag till Umeå igen! Gick både till och från jobbet idag, så jag har fått tillräckligt med motion idag och skavsår. Kände mig riktigt duktig då jag kom hem då jag ställde mig och stekte pannkakor till mig och älsklingen. Har verkligen varit en riktig hemmafru den här veckan, lagat mat och städat, varje dag! Det är verkligen inte likt mig.

Har föresten länge letat efter en bikini som jag kan ha i Egypten. Det är 9 veckor tills vi åker, men jag längtar supermycket. Ville ha en utan BH band så jag inte har några ränder till student och bal. Hittade just den här på Nelly och var tvungen att klicka hem den direkt. Märket heter Wonderland och de hade jättesnygga bikinis till rimliga priser..


Kommentarer
Postat av: emma

Ja jag älskar modellen eftersom den är axelbandslös plus låga trosor, ja du får göra det så kanske jag vågar beställa en jag också :) När får du dint tror du?

2009-03-06 @ 12:48:33
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: