Chanel

2009-03-12 / 22:28:06
Jag kom just på att jag glömt bort att berätta några glada jobbnyheter för er. Min älskling har fått ett extra jobb som brandman för ungefär 2 veckor sedan, är så stolt över honom och glad att han fick jobbet! Sen har jag också fått ett till extra jobb och förmodligen ett till sommarjobb nu. Ska på inskolning på påsklovet! Det känns verkligen toppen och jag är så glad!

Innan jag går och sover så ska jag visa en bild på min absoluta drömväska. Jag har nämligen en liten drömmapp på min dator, bilder på saker jag vill ha, på saker jag vill uppnå med mitt liv och vart jag vill åka. Och någon gång ska jag utan tvekan äga en Chanel 2.55! Den är perfekt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

halo =) ville bara önska dig en fantastisk början på helgen imorgon

2009-03-12 @ 22:53:41
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: