Fredagkväll med mys

2009-03-20 / 22:52:12
Jag har inte haft en sekund över ikväll till att sitta här tyvärr. Jag som hade velat visa vad jag haft på mig idag men jag gled direkt ned i mina mjukiskläder när jag kom hem och glömde helt bort att ta en bild innan!

Vi har varit och hälsat på och druckit kaffe på Strandvägen. Sen åkte vi till brandsstationen där jag körde på crosstrainern i 30 minuter. Var verkligen skönt med tanke på att fredagar är så stillasittande. Jag har långa lektioner och sen sitter man i buss/bil i mer än två timmar. När vi kom hem åt vi choklad och hyrde Rallybrudar. Det är verkligen behändligt att hyra film på tv:n :) Tyckte inte att filmen var sådär jättebra men vi fick en stund tillsammans bara vi. Nu ska jag krypa ned i soffan igen för att se lite Ultimate fighting vilket ha blivit Robins stora favoritprogram, haha.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka snygga brudar!!! :-) Jag ser framimot nästa helg, hihihihh!



PUSS

2009-03-21 @ 16:59:37
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Lowisa<3

jag har gjort en ny design. vad tycker du om den?

2009-03-21 @ 17:24:21
URL: http://lowisan.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: