Söndag

2009-03-08 / 12:44:13
De senaste dagarna har varit busy. Har jobbat tre dagar, försökt hinna med att umgås med både pojkvän, vänner och familj. Det är verkligen en utmaning att få tiden att räcka till! Igår efter att jag slutat så åt jag och Robin en jättegod middag tillsammans innan vi åkte och tränade. Vi har nämligen en liten utmaning oss emellan, det går ut på att vi ska se vem som kan bli mest vältränad på ett par månader, haha! Jag måste alltså börja försöka bygga muskler. Robin ska försöka gå upp ett par kilo i vikt och jag ska väl försöka stå stilla där jag är nu på 60 kilo. Ni måste heja på mig! ;P

Annars så umgicks jag en stund med Terese och Evelina igår, letade efter en studentklänning som jag skulle kunna köpa. Har hittat en jag tycker om som är cremévit med tygrosor på.

Den här nyheten på Stylebystars hade jag tänkt att beställa igår till några festligheter framöver, men fick lite beslutsångest. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror den skulle bli jätte fin till en sommarbränna ;P

2009-03-08 @ 13:17:22
URL: http://entrappaupp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag trodde att du skulle ringa i veckan.

2009-03-08 @ 17:55:29
URL: http://lillasysterrs.blogg.se/
Postat av: mamma

Trodde att du beställt studentklänningen redan!

2009-03-08 @ 19:03:27
Postat av: robin

Jadu älskling vi har ju dokumenterat oss så vi får ju se vem som vinner:) Jag tror nog att du vinner för du är ju endå den bästa men jag ska ge dig en match allt ;)

Saknar dig redan hjärtat..

Puss Puss

2009-03-08 @ 19:43:11
Postat av: Malin

Mamma: Nej, jag har inte beställt någon studentklänning än. Och det här är ju ingen studentklänning juuuh, det ser ju vem som helst ;)



Robin: Klart du måste kämpa, annars kommer du få höra det resten av livet. Hahaha! Puss

2009-03-08 @ 21:52:18
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: