Igår.

2009-03-01 / 10:46:18
Hade en mysig kväll igår. Mestadels för mig själv! Jag såg en film hos mamma och pappa, åt upp godiset som jag hade köpt och även lite ost och kex. Evelina och Terese kom förbi och jag åkte bil en sväng med dom :)

Vid elva så började jag bli trött så jag hämtade M&P och skjutsade hem dom. Sen åkte jag hem till oss. Är verkligen läskigt att vara här i huset själv, jag måste tända alla lampor eftersom jag är så mörkrädd. Robin kom hem just när jag lagt mig i sängen, var väldigt skönt med sällskap!


Kommentarer
Postat av: jenny

malinkis! hann ju inte ge dej en ha-ett-bra-lov kram i fredags! ta många sovmorgonar nu! :D

2009-03-01 @ 16:24:38
URL: http://tandsten.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej malin! Du jag har en fråga igen ;) var ligger skolgatan i umeå? ;p vet ju var WISH har legat innan men inte nu ;p

2009-03-01 @ 18:17:52
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: