Läskigt..

2009-03-02 / 18:35:25
Jag och Robin har tyckt att det varit konstigt att det luktat bränt här hemma. Vi har gått omkring och sökt men aldrig hittat något som skulle kunnat lukta bränt och ändå så har det aldrig riktigt slutat lukta. Vi har ställt in ett extra element brevid vår säng och det tippade för ett par dagar sen. Jag ställde upp det men tänkte inte mer på det, jag hade ställt det åt fel håll och en pocketbok hade av misstag hamnat emellan. Vi hade nog väldigt tur att det inte började brinna. Det känns verkligen läskigt att vi gått och lagt oss brevid det här elementet. Det var nog bara ogjort att papperna inte tog eld..usch!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Du ska få en brandvarnare av mig och en flamskyddsdräkt :)

2009-03-02 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: