Lördag

2009-03-14 / 10:51:54
Igår hittade jag min gamla mp3 spelare. Tog med mig den och gick ut på en promenad! Gud vilka minnen man har från gamla låtar, jag var helt överlycklig att jag hittade den och kunde lyssna på alla sommarlåtar och minnas allt möjligt kul! Jag glömde bort tiden och var ute och gick i mer än en timme, men det var bara skönt efteråt. Såg på en film hos mamma och pappa medan jag väntade på Robin. Det blev rätt sent för hans del, men tillslut fick vi krypa ned här hemma tillsammans.

Idag ska vi nog ut på någon liten utflykt, det är ju så fint väder.

Här är min nya bikini föresten, den satt perfekt och jag är jättenöjd med den! Nu behöver jag inget mer till vår Egyptenresa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: