Lyx

2009-03-16 / 15:17:03
Eftersom det är måndag så trodde jag att bussen skulle vara så gott som tom. Men den var full konstigt nog. Hann läsa en hel del i min bok och när jag kom fram så sprang jag bara och lämnade väskan här hemma och sen gick jag och mötte upp Terese på stan. Vi gick och tittade på jeans och sen skor, till student och bal. Men tyvärr hittade jag ingenting som jag ville ha.

Nu har jag lagt fram maten jag ska göra ikväll. Ska lyxa till det med lax och räkor tillsammans med pasta! Jag har börjat gilla matlagning konstigt nog.

Kom just på att jag glömde lägga in dagens i fredags, det är lite sent nu. Men ni kan iaf få se mina fina fjäderörhängen från GT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: