Nära

2009-03-26 / 15:29:29

Imorse när jag kom in på NUS var jag där precis i tid för drop in för vaccinering. Ändå var det en lång kö före mig, blev så trött när jag insåg hur lång väntan skulle bli. Det slutade med att jag väntade 1,5 timme för en spruta som tog 10 sekunder att få. Lite öm är jag på överarmen, men ont gjorde det inte. Jag som hade varit orolig. Nu ska jag bara tillbaka en gång till om en månad för att ta den andra sprutan, just innan vi åker alltså :) Otroligt att det bara är 1 månad kvar.

Har suttit nu sedan jag kom hem med en uppsats som just blivit klar,talet är dessutom bortgjort och det gick super. Nu har jag bara den efterlängtade helgen framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: