Pusher

2009-03-21 / 13:21:26
Vaknade tidigt imorse av att Terese ringde mig. Vi pratade ett tag tills jag blev pigg och det såg så härligt ut när solen lyste in genom fönstret. Jag klev upp och gjorde frukost till oss. Vi har även varit och hjälpt Robins mormor och morfar med melodikrysset och varit ute på en skoterutflykt till Sängsjön. Min lillebror hade tagit min skoterhjälm så jag fick lov att ta en mössa och sen tog jag även på mig ett par hörselkåpor med radio i. Haha, jag såg så himla kul ut! Jag sjöng och skrek med till låtarna hela vägen dit och hela vägen hem. En himla trevlig utflykt med klämmackor och fiske :)

Jag ska strax duscha innan middagen och innan jag börjar jobba  klockan 18. Måste se Robinson som börjar ikväll, har hört att det är spännande.

Här är en av låtarna som spelades på radion, nu går jag och nynnar på den hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: