Söndag

2009-03-22 / 20:19:12
Har inte någon energi kvar i kroppen efter den här dagen...

Jag slutade jobba rätt sent inatt och när jag kom hem vid halv 3 så möttes jag av en trött Robin. Tiden räcker inte till för att hinna med att berätta om allt som händer när vi inte ses. Det slutade alltså med att vi låg och pratade till halv 4 om allt möjligt. När klockan ringde klockan halv 9 imorse så var jag så trött. Åkte på jobbet där jag varit hela dagen och när jag slutade åkte jag direkt hit till Umeå med Simon och Lollo. Jag och Emil hann till och med att gå förbi Ica och handla frukost den här söndagen vilket inte händer så ofta :)

Pratade även med Hanna imorse som jag saknar så himla mycket. Hon berättade att de ska åka till Las Vegas om två veckor, kan knappt beskriva i ord hur avundsjuk jag är. Är så glad för hennes skull :)

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah tack gull! nu känns det redan mycket bättre! :D och JAA! jag är supertaggad! :D

2009-03-22 @ 22:25:14
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: