Zoul

2009-03-30 / 20:38:52
Har nyss varit på ett spinningpass. Det var jobbigare än vanligt, det kan ju bero på tröttheten efter helgen. Hela kroppen är helt slut på! Nu ska jag skriva en engelska läxa innan jag går och ser på tv. Jag hatar verkligen att bo ensam här, det blir hela nästa vecka också. Terese och Sofie, ska vi kanske ha pyjamaspartyn för att fira lovet? ;)

Här är mina nya kläder från MQ och Zoul. Jag älskar dem och de kommer båda bli superfina till sommaren! Jag hade dem i lördags tillsammans med strumpbyxor, ett pärlhalsband i guld och en tubkjol under. De får ni se på bilderna som kommer sen..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja varför inte? :) Skulle vara roligt, ha en riktig tjejkväll! :) Puss

2009-03-30 @ 21:47:14
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: