Shopping

2009-03-25 / 16:56:39
Idag har jag hunnit klart med mitt tal, varit på stan två gånger. Köpte en outfit för lördagen och till fredagen får jag helt enkelt ta något jag redan har :) MQ har så otroligt mycket fint just nu och Gina tricot blir jag trött på så fort jag går in. Jag tycker definitivt den affären har blivit sämre även om det finns några plagg som är fina. Blev iaf helt förälskad i en ljus jeansskjorta från Zoul!

Sedan gick jag och Terese och åt middag på Subway, det var så gott med kalkonmacka och honungssenapsdressing! Nu ska vi bara ta det lugnt tillsammans innan träningen klockan 19. Den här dagen har varit underbar..

Det jag köpte till helgen får ni se då ;) Här är lite smått och gott av det jag köpte annars.
2 diadem, ett beige och ett vitt flätat, 3 par örhängen och hårnålar. Tur att jag hade mitt presentkort på H&M, så jag gav så gott som ingenting för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: