Lite vår ...

2009-03-19 / 16:29:15
Jag och Robin pratade just om vår Egyptenresa. Har hört att väldigt många blir magsjuka pågrund av alla bakterier som finns där. Jag är livrädd för att vår vecka utomlands ska bli förstörd av att någon av oss blir sjuk. Jag ska förebygga så gott det går och bunkra upp med proviva och hälsofil.  Nu ska jag byta om, gå och träna och sen gå direkt till Sofie :)

Här kommer vad jag haft på mig idag
En vit tröja med knappar från H&M, kjol med hög midja från GT, smalt skärp (mammas gamla) och sjal från Nelly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi får tvinga i oss en massa nyttiga saker så vi inte blir sjuka.. Jag tänkte att jag skulle dricka mycke sprit därnere så jag renar min kropp hela tiden:) Saknar dig massor hjärtat du är mitt allt.. Älskar dig.. Puss Puss

2009-03-19 @ 16:33:40
Postat av: Emma

Ta twinrix innan ni åker! Rätt dyrt men då har du hepatit A+B och A smittas ju genom det man äter så det är ju förebyggande syfte iaf :)

2009-03-19 @ 17:00:56
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: