Bokning - Check

2009-05-21 / 15:51:19
Vaknade imorse av att pappa kom och knackade på dörren och ville börja arbeta i hallen. Vi hade såklart försovit oss, förstår inte vars den plötsliga tröttheten kommer ifrån? Jag lagade lunch åt dem och åkte sedan för att äta lunch på pizzerian med Evelina, Terese, Sofie och Sanna. Vi åkte direkt därifrån och beställde biljetterna till PDOL och dessutom boende, det allra bästa..en tältplats. Vi ska alltså spendera tre nätter i ett tält, men det ska bli kul. Äkta festivalstämning och dessutom sjukt skoj :)

Nu har jag just varit och fikat bullar hos Sofie och Morgan och snart måste jag börja med middagen till min familj. Har lovat att jag ska stå för den idag. Currykyckling och ris blir det! Ska även till min mormor ikväll eftersom hon fyller år och äta tårta och fira henne. Grattis på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: