Dagens

2009-05-18 / 19:05:06
Idag har varit toppenväder. Jag har haft fullt upp hela tiden, skola mellan 8.20-11.00, klippning, spenderade massa tid inne på Monki, hälsade på hos sofie, gick tillbaka till skolan och skrev prov, hämtade bilen, åkte till strömspilen och efter en timme så hämtade jag pappa på flyget. Det var min dag i korta drag...

Emil pratade med mig medan han tog bilderna, så jag ser rätt rolig ut på de flesta bilder. Här var väl den mest normala, hej suris! ;)

Idag har jag på mig vit topp från GT, guldhalsband 18 års present, jeans Lee

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej min fina lilla älskling=) Vad fin du vart i håret. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen jag ringer dig på ett tag..Puss Puss

Saknar dig!

2009-05-18 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: