Min lördag

2009-05-03 / 10:56:39
Igår så hade vi en väldigt trevlig middag hos mamma och pappa, vi åt kyckling med mozarella och soltorkade tomater! Efter middagen skulle Robin och Jimmy till Östernoret så jag åkte ut och köpte godis med Terese och Hanna istället. Såg lite på Robinson hemma och sedan åkte vi ut för att kolla om det var något folk ute. Vi bytte bil och fick köra Jimmys Merca istället, lyssnade på Svenne Banan, det kommer verkligen bli årets sommarplåga!

Efter det så tog jag Robins bil och åkte för att möta upp honom, det slutade med att jag, Robin och Knibbe åkte på vad vi kallade för en liten "björnsafari". Vi körde väldigt långt men såg inte till en enda björn, därimot 3 harar och en mård. Var rätt trött efter flera mil körandes på en grusväg så jag ville verkligen åka hem och sova så det var så det blev. Vaknade dessutom bara för en liten stund sen av att Lowe kom på besök, så fick sova rätt många timmar ändå. Nu är jag pigg och ska åka och skriva ut våra biljetter hos mamma och pappa. Det börjar närma sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: