Hurghada

2009-05-13 / 22:31:34
Framme i Umeå efter en mysig bussresa med min tidning och en godispåse. Jag är så nöjd med tanken på att få sova i min sköna säng inatt och inte på plankan vi har sovit på i en hel vecka. Tänkte att jag skulle visa några av de hundratals bilderna jag har från resan nu innan jag går och sover..

Alla de här bilderna är från första dagen i Hurghada. Vi var rätt trötta och matta efter den långa flygresan och efter hur hysteriskt det var på flygplatsen. Vi var nämligen tvugna att stå i köer för att de skulle kolla temperaturen på alla och all personal hade munskydd på sig, var så glad då allt var över och vi fick åka därifrån och kunde slappna av i det fina vädret :)

Sanna och Jag fick den äckligaste drinken jag någonsin smakat..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: